środa, 14 maja, 2025
No Result
View All Result
Szkoła Podstawowa w Siemyślu
  • Informacje
    • Dokumenty szkolne
      • STATUT SZKOŁY
      • STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
      • Program wychowawczo – profilaktyczny
      • Regulamin oceniania
      • Procedury obowiązujące w szkole
      • Regulamin wycieczek szkolnych
      • Egzamin ósmoklasisty
      • Rekrutacja
    • Kalendarz roku szkolnego
    • Dzwonki
    • Harmonogram uroczystości szkolnych
    • Podręczniki
  • Szkoła
    • Historia szkoły
    • Kontakt
    • Gazetka szkolna „ŚWIATOWID”
    • Wyżywienie
    • Realizowane projekty
    • Innowacje pedagogiczne
  • Przedszkole
  • Nauczyciele
    • Dyrekcja / Kadra
    • Psycholog, pedagog, logopeda
    • Biblioteka
  • Uczniowie
    • Samorząd Uczniowski
    • Zajęcia dodatkowe
    • Podium dla NASZYCH
  • Rodzice
    • Rada Rodziców
    • Zebrania i konsultacje
  • RODO
    • Klauzula
    • Inspektor ochrony danych
  • Deklaracja dostępności
Szkoła podstawowa w Siemyślu
  • Informacje
    • Dokumenty szkolne
      • STATUT SZKOŁY
      • STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
      • Program wychowawczo – profilaktyczny
      • Regulamin oceniania
      • Procedury obowiązujące w szkole
      • Regulamin wycieczek szkolnych
      • Egzamin ósmoklasisty
      • Rekrutacja
    • Kalendarz roku szkolnego
    • Dzwonki
    • Harmonogram uroczystości szkolnych
    • Podręczniki
  • Szkoła
    • Historia szkoły
    • Kontakt
    • Gazetka szkolna „ŚWIATOWID”
    • Wyżywienie
    • Realizowane projekty
    • Innowacje pedagogiczne
  • Przedszkole
  • Nauczyciele
    • Dyrekcja / Kadra
    • Psycholog, pedagog, logopeda
    • Biblioteka
  • Uczniowie
    • Samorząd Uczniowski
    • Zajęcia dodatkowe
    • Podium dla NASZYCH
  • Rodzice
    • Rada Rodziców
    • Zebrania i konsultacje
  • RODO
    • Klauzula
    • Inspektor ochrony danych
  • Deklaracja dostępności
No Result
View All Result
Szkoła podstawowa w Siemyślu
No Result
View All Result
Strona główna Aktualności

REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNEGO  ,,Biblioteka- miejsce na czasie”

w Aktualności, Biblioteka

REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNEGO

Z okazji XXI Ogólnopolskiego Tygodnia Bibliotek zapraszamy do udziału w konkursie na plakat promujący


.

Nasze Biblioteki zmieniają się, są symbolem nowoczesności, ale też ostoją tradycji. Służą wszystkim jako miejsca spotkań i integracji międzypokoleniowej. Odgrywają dużą rolę w życiu dzieci, młodzieży  i dorosłych mieszkańców Gminy Siemyśl. 

Organizator: Gminny Ośrodek Kultury i Biblioteka w Siemyślu

Cel konkursu: propagowanie instytucji biblioteki i jej działalności, zachęcenie dzieci i młodzież do aktywności twórczej; rozwijanie umiejętności graficznych, plastycznych

Zasady uczestnictwa: zadaniem uczestnika jest wykonanie pracy plastycznej – plakatu  promującego bibliotekę , jako ,, Bibliotekę – miejsca na czasie”, bibliotekę Twoich marzeń i oczekiwań, miejsca spotkań i integracji rówieśniczej. W konkursie mogą wziąć udział dzieci i młodzież w wieku 5-15 lat. Jeden uczestnik może zgłosić do konkursu tylko 1 pracę wykonaną dowolną techniką- rysunek, malarstwo, grafika, kolaż, format   A3

Prace należy dostarczyć do Gminnej Biblioteki Publicznej w Siemyślu, do filii w Charzynie, w Byszewie lub w Trzyniku     do 15 maja 2024 r.

Do pracy konkursowej należy dołączyć oświadczenie rodzica/opiekuna prawnego dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych stanowiące załącznik do niniejszego regulaminu (do odbioru w bibliotekach). Udział w konkursie jest jednocześnie wyrażeniem zgody przez uczestnika na ewentualną wystawę prac w każdej  formie zgodnie z decyzją organizatora.

Prace  konkursowe  oceniać będzie Jury powołane przez organizatorów. Decyzja JURY jest ostateczna i nie podlega zaskarżeniu. Ocena prac nastąpi w 4 kategoriach wiekowych zgodnie z decyzją JURY:

  1. Dzieci Przedszkolne
  2. Uczniowie klas I-III
  3. Uczniowie klas IV- VI
  4. Uczniowie klas VII-VIII

Komisja Konkursowa dokona oceny prac biorąc pod uwagę poniższe kryteria:

  • Zgodność pracy z tematem;
  • Wartość merytoryczna prac plastycznych;
  • Walory estetyczne;
  • Oryginalność/innowacyjność

Wybrane przez Komisję Konkursową prace zostaną nagrodzone.

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), (Dz. Urz. z 04.05.2016 r. UE L119, s.1 do 88), dalej RODO, informuję, że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Kultury i Biblioteka w Siemyślu, ul. Szkolna 21, 78-123 Siemyśl, e-mail: sekretariat@gokib.siemysl.pl , tel. +48 3588018, w imieniu, którego działa Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki, zwany dalej Administratorem;
  • Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: Dariusz Florek, adres poczty elektronicznej e-mail: iod@gokib.siemysl.pl ;

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:

  1. realizacji i wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na GOKiB na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. obsługi przez Administratora klientów i czytelników i innych osób korzystających z usług GOKiB w zakresie wypełniania obowiązku wynikającego z przepisów o działalności kulturalnej, w tym działalności bibliotek;
  2. realizacji i wykonywania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO;
  3. przetwarzania danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów za zgodą osoby, której dane dotyczą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) i art. 9 ust. 2 lit. a) RODO, np. w celu udziału osób, dorosłych i dzieci, których dane dotyczą w realizacji imprez, konkursów i zajęć organizowanych w GOKiB, w których udział osób, których dane dotyczą jest dobrowolny, w celu upowszechniania wizerunku tych osób w mediach, w tym społecznościowych i na stronie internetowej, które GOKiB wykorzystuje do promocji swej działalności;
  4. ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. d) i art. 9 ust. 2 lit. c) RODO, np. w celu zapewnienia rezerwacji zamówionych książek lub w związku z udzieleniem pierwszej pomocy osobom, której dane dotyczą;
  5. wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) i art. 9 ust. 2 lit. g) RODO, np. w związku z organizacją działalności statutowej, nie określonej przepisami prawa, lecz realizowanej ze względu na ważny interes publiczny, obowiązkiem realizacji dochodzenia roszczeń związanych ze zwrotem wypożyczonych książek i podpisanych zobowiązań czytelniczych;
  6. przetwarzania danych osobowych w sposób oczywisty upublicznionych przez osobę, której dane dotyczą, na podstawie art. 9 ust. 2 lit. e) RODO, np. publikacja danych autora lub innej osoby wykonującej świadczenia na rzecz GOKiB w ramach jej statutowej działalności, tj. działalności kulturalnej czy opracowania zbiorów, upowszechniania czytelnictwa, promocji czytelnictwa;
  7. niezbędnym dla ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń wynikających ze zobowiązań, na podstawie art. 9 ust. 2 lit. f) RODO, np. roszczeń finansowych względem czytelników, wynikających z naliczonych opłat i kar lub kontraktowych, w celu rozliczeń zawartych umów z kontrahentami GOKiB;
  8. niezbędnym do celów archiwalnych w interesie publicznym i celów statystycznych zgodnych z art. 89 ust. 1 RODO, na podstawie prawa Unii lub państwa członkowskiego, które są proporcjonalne do wyznaczonego celu, nie naruszają istoty prawa, do ochrony danych osobowych i przewidują odpowiednie, konkretne środki ochrony praw podstawowych i interesów osoby, której dane dotyczą, na podstawie art. 9 ust. 2 lit. j) RODO, np. w celu realizacji obowiązku wynikającego z przepisów dotyczących obowiązków archiwalnych i statystycznych.

4) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą:

  1. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
  2. organy władzy publicznej i podmioty współpracujące w zakresie realizacji zadań statutowych GOKiB, w celu promocji jej działalności kulturalnej, czytelniczej, naukowej i informacyjnej w mediach, w tym internetowych, nie będących pod zarządem GOKiB;
  3. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z GOKiB przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem danych jest GOKiB, w imieniu której działa Dyrektor GOKiB, świadczące usługi umożliwiające i ułatwiające elektroniczną i informatyczną obsługę zadań GOKiB, wynikających z przepisów o organizacji działalności kulturalnej i prawa bibliotecznego oraz przepisów statystycznych.

5) Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej w ramach korzystania przez Administratora z usług serwisów firmy Meta, na profilu społecznościowym Facebook, na podstawie zgody, wyrażonej w sposób dobrowolny, konkretny, świadomy i jednoznaczny jako okazanie woli w formie oświadczenia lub wyraźnego działania potwierdzającego, przyzwalającego na przetwarzanie danych osobowych na profilu, w celach promujących wydarzenia GOKiB i uczestnictwo w tych wydarzeniach przez osoby, której dane dotyczą, ze szczególnym uwzględnieniem praw osób, w tym dzieci;

Może Pan / Pani uzyskać kopię danych osobowych zawartych na profilu Facebook, przekazywanych do państwa trzeciego zgodnie z opisanymi Zasadami dotyczącymi danych ww. serwisów lub bezpośrednio po zalogowaniu się do ww. serwisów i przejściu do profilu społecznościowego.

6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:

  1. niezbędny do realizacji celów zgodnie z przepisami prawa, w tym instrukcją kancelaryjną lub wewnętrznymi regulacjami Administratora, a po tym okresie przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
  2. do czasu wyłonienia zwycięzcy konkursu i rozliczenia tego konkursu;
  3. do czasu zakończenia rozliczeń statystycznych i budżetowych;
  4. przez okres dwóch lat od ostatniej obsługi czytelnika i jego całkowitym rozliczeniu się z GOKiB, po zakończeniu okresu sprawozdawczego roku, w którym po raz ostatni czytelnik był obsłużony.

7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a nie na podstawie przepisów uprawniających Administratora do przetwarzania tych danych;

8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO);

9) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

10) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest:

  1. wymogiem dobrowolnym, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody pozyskanej od osoby lub opiekuna prawnego osoby, której dane dotyczą w myśl art. 6 ust. 1 lit. a), art. 9 ust. 2 lit. a);
  2. wymogiem obowiązkowym, gdy przesłanką przetwarzania danych osobowych jest zawarta umowa, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub gdy do podjęcia działań w związku z przygotowaniem umowy jest żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem tej umowy w myśl art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
  3. wymogiem ustawowym, gdy przesłanką przetwarzania danych osobowych jest przepis prawa w myśl art. 6 ust. 1 lit. c), d) i e) oraz art. 9 ust. 2 lit. b), c), e), f), g) oraz j).

Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych może być naruszenie przepisów prawa, odmowa ze strony GOKiB obsługi w zakresie kultury lub czytelniczej, bądź odmowa uczestnictwa w organizowanej imprezie, zajęciach itp., odmowa zawarcia umowy.

Ponadto zgodnie z art. 14 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia, informuję, że:

11) W związku z gromadzeniem Pani / Pana danych z innego źródła niż od osoby, której dane dotyczą, informuję, że Administrator gromadzi Pani / Pana dane osobowe zwykłe.

12) Źródłem danych  zwykłych, gromadzonych nie od osób, których dane dotyczą są: podmioty współpracujące z GOKiB (ośrodki kultury, szkoły, uczelnie, przedszkola, biblioteki, muzea, fundacje i stowarzyszenia, samorządy terenowe itp.) na podstawie przepisów prawa umów i porozumień przekazują dane osobowe, których są administratorami, w zakresie i w celu realizacji zadań, do których są zobligowani przepisami prawa, umowami lub porozumieniami o współpracy, na podstawie których organizują i realizują działalność i imprezy kulturalne, promują czytelnictwo, realizują działalność informacyjną.

 

 

 

  • Informacje
    • Dokumenty szkolne
      • STATUT SZKOŁY
      • STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
      • Program wychowawczo – profilaktyczny
      • Regulamin oceniania
      • Procedury obowiązujące w szkole
      • Regulamin wycieczek szkolnych
      • Egzamin ósmoklasisty
      • Rekrutacja
    • Kalendarz roku szkolnego
    • Dzwonki
    • Harmonogram uroczystości szkolnych
    • Podręczniki
  • Szkoła
    • Historia szkoły
    • Kontakt
    • Gazetka szkolna „ŚWIATOWID”
    • Wyżywienie
    • Realizowane projekty
    • Innowacje pedagogiczne
  • Przedszkole
  • Nauczyciele
    • Dyrekcja / Kadra
    • Psycholog, pedagog, logopeda
    • Biblioteka
  • Uczniowie
    • Samorząd Uczniowski
    • Zajęcia dodatkowe
    • Podium dla NASZYCH
  • Rodzice
    • Rada Rodziców
    • Zebrania i konsultacje
  • RODO
    • Klauzula
    • Inspektor ochrony danych
  • Deklaracja dostępności
Szkoła podstawowa w Siemyślu

Szkoła Podstawowa w Siemyślu
im. Noblistów Polskich

ul. Szkolna 10
78-123 Siemyśl

tel.  94 35 880 25
fax. 94 35 880 68

e-mail: sp.siemysl@siemysl.pl

© Copyright 2020 | All rights reserved | Szkoła Podstawowa w Siemyślu | Design by: NetMedia24

No Result
View All Result
  • Informacje
    • Dokumenty szkolne
      • STATUT SZKOŁY
      • STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
      • Program wychowawczo – profilaktyczny
      • Regulamin oceniania
      • Procedury obowiązujące w szkole
      • Regulamin wycieczek szkolnych
      • Egzamin ósmoklasisty
      • Rekrutacja
    • Kalendarz roku szkolnego
    • Dzwonki
    • Harmonogram uroczystości szkolnych
    • Podręczniki
  • Szkoła
    • Historia szkoły
    • Kontakt
    • Gazetka szkolna „ŚWIATOWID”
    • Wyżywienie
    • Realizowane projekty
    • Innowacje pedagogiczne
  • Przedszkole
  • Nauczyciele
    • Dyrekcja / Kadra
    • Psycholog, pedagog, logopeda
    • Biblioteka
  • Uczniowie
    • Samorząd Uczniowski
    • Zajęcia dodatkowe
    • Podium dla NASZYCH
  • Rodzice
    • Rada Rodziców
    • Zebrania i konsultacje
  • RODO
    • Klauzula
    • Inspektor ochrony danych
  • Deklaracja dostępności

© Copyright 2019 | All rights reserved | Szkoła Podstawowa w Siemyślu | Design by: NetMedia24

Skip to content
Open toolbar

Udogodnienia

  • Zwiększ tekst
  • Zmniejsz tekst
  • Skala szarości
  • Wysoki kontrast
  • Negatywny kontrast
  • Jasne tło
  • Linki podkreślone
  • Czytelna czcionka
  • Reset